Nu creați reguli de dragul regulilor

Singurul lucru care are importanță din perspectiva unei companii sunt rezultatele pe care le așteaptă de la oameni. De cele mai multe ori aceste rezultatele se traduc in clienți mulțumiti generând fidelitatea acestora, fidelitate care generează la rândul ei atragerea de clienți noi, clienți noi care generează o cota de piață mai mare pentru ca intr-un final toate acestea să definească profitul companiei.

De multe ori suntem tentați, din dorința noastra de control, să ne pierdem timpul făcând tot felul de reguli pentru oameni care nu au alt rezultat decât ingrădirea libertătii și scăderea moralului. In felul acesta doar creem frustrări care ar fi putut fi evitate. De fiecare dată când creăm o regula haideți să ne gandim inainte care este impactul pozitiv asupra scopului final. Există vreun impact pozitiv real? Dacă compania nu câștiga mai mulți bani, dacă clienții nu sunt mai mulțumiți, dacă angajații nu sunt mai mulțumiți atunci acea regulă nu ar trebui aplicată.

Bookmark the permalink.